Niedobrze. Na wiosnę takie rzeczy się robi.
Na zimę to tylko myju myju , zbiornik pod korek i jak są możliwości to koła w górę.
Sa "dwie szkoły" co do serwisu. Ja preferuję jesień a nie wiosnę. Nie będę się rozpisywał dlaczego bo i tak masz swoje zdanie na ten temat a ja swoje. Nie zamierzam Cię do niczego przekonywać ani nic udowadniać.
Sa "dwie szkoły" co do serwisu. Ja preferuję jesień a nie wiosnę. Nie będę się rozpisywał dlaczego bo i tak masz swoje zdanie na ten temat a ja swoje. Nie zamierzam Cię do niczego przekonywać ani nic udowadniać.
no i proszę, normalni ludzie, zupełnie inaczej jak w olejowych topikach :szeroki_usmiech :kciukgora
ale i tak najlepiej wygląda zimowanie mojej starej CB500: jesienią się z niej zsiada a na wiosne odpala (tutaj możliwe, że trzeba uzyć kabelków, ale to tylko tyle) i jedzie dalej :lol:
tej zimy z jajkiem to w ogóle nie ma problemu nie sądzę, żeby postało dłużej niz miesiąc
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Kartodrom bydgoski - obecna długość to 468metrów (4 zakręty lewe i jeden prawy).
Poniedziałki i środy są motocyklowe. Koszt to 20pln od 16-tej do 19tej.
Na koniec zeszłego roku zaczęto go przebudowywać, i być może w tym roku długość się zwiększy do 1,2km (7lewych i 4 prawe). Prawdopodobnie zwiększy się także opłata.
Latają prawie wszyscy i na wszystkim......of kormix sporty rulez
Edit:
a zapomniałem jeszcze , że latanie na karto jest od poczatku maja do końca października
zajas tropik jest Roberta ojca. Przed wyjazdem na karto pucowaliśmy ją ze 3 godziny.
A najfajniejsze jest to, że ma wózek boczny!!! Wsiadając na tropika, robi się "powrót do przeszłości"
Jak dla mnie bajka na maksa!
za to z pewnością lepsze niż koreańskie, łyse, stwardniałe starocie, które mam teraz
no i z pewnością przewyższają moje umiejętności, to już sprawdziłem akurat
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
a cenę można poznać (może być na PW)? bo się właśnie zastanawiam czy nie prze płaciłem za moje Continentale...
a co to tajemnica jakaś?!
kupiłem normalnie w sklepie więc nie mam nic do ukrycia, tył kosztował 417 a przód 380PLN, jest to rozmiar 120/70/17 i 150/70/17 obie w indeksie H, o ile się orientuję to udało mi się jeszcze na stare ceny załapać bo teraz co się dzieje to :shock:
na tych oponach miałem już okazję jeździć w poprzednim moto i stąd wybór, po prostu dla mnie są ok.
a na jakie Conti się zdecydowałeś i w jakich cenach?
(trochę bez sensu się PO kupnie zastanawiać...)
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
no nie widziałem ceny na stronie którą zapodałeś...stąd pytanie
co do moich opon...poczytałem trochę testów przed zakupem i wszędzie było tylko Bridgestone lub Michelin...ale nie uśmiechało mi się dawać prawie 900 pln za opony do ER-5
kiedyś z ciekawości odwiedziłem salon Kawasaki, żeby obadać do daje fabryka do nowych maszynek....i był to właśnie Continental
więc kupiłem model Conti Go, (110/70/17+130/70/17) jako rekomendowane do mojego sprzęta...dałem 600 za komplet z wysyłką, kupiłem na: www.conti-bike.pl
Komentarz